VERSURI...

Persoane interesate

vineri, 11 octombrie 2013

Azi -- Florina Cojocaru




azi este una dintre acele zile, Ili
când simt un mare gol în mine
ca o prăbușire a îngerilor de cretă 
peste o lume de nimicuri
și plouă cu mine în căutarea străinului
pentru că dintr-o dată nu mi-e de ajuns
să știu că mă iubești
nu mi-e de-ajuns nimic
nici eu însămi mie
azi sunt doar vântul care spânzură peste crucile tăcerii
pentru că mă vreau neînțeleasă și singură
( uneori îmi iubesc singurătățile, Ili)
mă vei primi lângă tine să îți torc ca o pisică
și să îți trec cu mult de privirile tale care mă cheamă în prezent
poate că vei scrie despre iubirile și neiubirile noastre
despre trădarea ce o simți în mine
pentru că azi nu vreau să te caut, Ili
nu încerca să mă înțelegi
( nu am reușit eu)
azi e una dintre acele zile, Ili
În care nu sunt aici
nu sunt cu tine
nu sunt eu cea pe care o cunoști
cea pe care o vrei
doar o străină
partea pe care o ascund cel mai bine
în adâncurile mele
și pe care uneori nu o pot controla
azi nu sunt nimic din ceea ce cunoaștem
poate o ploaie de august
poate nici atât.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu