VERSURI...

Persoane interesate

joi, 13 septembrie 2012

Dor de zbor








Fă-mă, Doamne, fluture sau pasăre!... 
Mi-e aşa de dor să zbor! 
Altoieşte în ranele sfinţirii 
O aripă de iubire 
Şi o aripă de dor, 
Apoi învaţă-mă zborul 
Spre Tine, spre ei... 



Aşază-mă ca un sărut blând 
Pe macii roşii ce-mi amintesc 
de ranele Tale însângerate 
din palmele Jertfirii... 



În amurgul rugăciunii 
Trimite-mă în inima 
Trandafirilor albi de lumină 
Să le alin dorul ce suspină. 



Scaldă-mi setea în roua plină 
De cerul amintirilor dragi 
Ce strălucesc în petalele despărţirii 
Presărate pe aleile timpului... 
Deschide-mi zarea albastră 
Spre părtăşiile de Cer 
din umbra florilor de salcâm 
în care verdele crud şi albastru senin 
se-ngemănau în privirile dorite... 



Picură-mi pe aripi culorile calde 
ale prieteniei nesfârşite 
al cărei sens, Tu, Prieten drag, 
l-ai sfinţit dându-Ţi viaţa 
pentru prietenii Tăi de-atunci... 



Trimite-mă în roiuri de fluturi, 
Ce nu ştiu a zbura singuri, 
Şi nici nu vor 
Decât împreună cu toţi acei 
Ce şi-au altoit prin Tine 
O aripă de iubire 
Şi-o aripă de dor 
Pentru cel mai dorit zbor, 
Un zbor îngemănat spre Veşnicie, 
Un zbor spre Ţara Viselor.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu