VERSURI...

Persoane interesate

marți, 6 martie 2012

FRUMUSETEA UNEI FEMEI...



Un copil o intreaba pe mama sa :
-"De ce plangi mami ?" 
-"Deoarece sunt femeie", i-a raspuns.
- "Nu inteleg" a spus copilul.

Mama lui l-a luat in brate si i-a spus: "Nu poti intelege.." Mai tarziu copilul l-a intrebat pe tatal sau: "De ce plange mama?"
- "Toate femeile plang fara motiv", a fost tot ce tatal sau a stiut sa-i raspunda. Ajuns adult copilul l-a intrebat pe Dumnezeu:
-"Dumnezeule, De ce femeile plang asa de usor?"
Si Dumnezeu a raspuns:
- "Cand am creat-o, femeia trebuia sa fie speciala. I-am dat putere sa duca toata greutatea in spate. I-am dat putere sa-ti dea viata, aceea sa accepte refuzul copiilor ei. I-am dat putere sa se ridice cand toti au abandonat-o. Si energie sa nu se gandeasca la boala ei. I-am dat putere sa iubeasca tot ce a vrut si a putut. Chiar daca ei au facut-o sa sufere. I-am dat putere sa-si suporte prietenii cand nu mai puteau. Si sa stea langa ei cand au cazut. I-am dat lacrimi cand avea nevoie. Frumusetea unei femei nu consta in cum se imbraca, sau fata ei. Frumusetea unei femei se vede in ochii ei. E usa intrarii in inima ei. Si de multe ori vezi cum inima-i plange...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu