VERSURI...

Persoane interesate

sâmbătă, 3 septembrie 2011

PRIVESTE-MA... - Mariana Eftimie Kabbout


 



Priveşte-mă...

Priveşte-mă atunci când nu mai ştiu
De unde să încep sau să termin,
Împrăştiind amaru-mi cenuşiu
Pe marginea unui pahar cu vin...
Nu beau de fel, doar sorţi-i dau să bea,
Să simtă câte-un strop din ce simt eu...
Apoi să văd, dreptate îmi va da ?
Greşit-am când am spus că este greu?
Priveşte-mă cum zămislesc dureri
Când falsu-n sânge-mi picură venin...
Adun în pumni doar ziua cea de ieri
Privind nătâng la altele ce vin...
Nu mă-ntreba cum pot să fiu tot sus
Deşi zdrobite-mi sunt zâmbete mii...
Tu vei veni când eu mă voi fi dus,
Ce rost ar mai avea acum să ştii ?
Priveşte-mă şi-atât. Chiar de-am apus,
În urma mea nu-s pete cenuşii...

Mariana Eftimie Kabbout

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu