VERSURI...

Persoane interesate

sâmbătă, 10 septembrie 2011

Petre Violetta - A fost sau nu, iubire?




Apocaliptic , m-ai cutremurat
Şi visele s-au risipit în vânt,
Spre locul meu de suferinţă am plecat
În codrul des cu ura ta în gând.


Mi-au plâns şi ramuri aplecate la pământ,
Ştergând în urmă paşi nefericiţi.
Am aruncat iubirile în vânt
Şi jurămintele postumilor iubiţi.


Îmi plânge-n palmă noaptea de iubire
Pe ţărmul adormit sub semilună,
Credeam că am să mor de nemurire
Când m-ai privit şi m-ai luat de mână.


Secundele nu mai aveau vreo ţintă,
Eram doar noi întinerind sub stele
Şi ploi de şoapte se grăbeau la nuntă
La nunta ta şi a iubirii mele...



A fost sau poate nici nu s-a-ntâmplat.
 Sublim a fost, să poată fi adevărat.
Azi, toamna ne acoperă cu ploi
Să spele amintirile din noi..















_699 large_osen_dozhd (699x525, 2628Kb)

_665 AquaNightRain (665x525, 536Kb)

.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu