VERSURI...

Persoane interesate

luni, 5 septembrie 2011

GANDURI PT PRIETENI...






Am visat că eram uşoară ca fulgul. Da, ce vis… Şi că mă ţinea în braţe sufletul tău, iar eu mă prinsesem cu palmele încolăcite de firicelele calde ce susţineau balansul… m-am dat în leagăn împreună cu sufletul tău. Şi mi-am amintit că sufletu-mi a refuzat mereu alintul de leagăn, ca pe “un anume ceva” mult prea frumos ca să dureze, ca să nu doară, ca să nu-l pierd. Eu, atât de obişnuită cu pierderile… Azi nu mai vreau să-mi refuz leagănul inimii. Nu mai pot.
Mi-ai citit gândurile. Sau poate rândurile…







                      ” Iubirea este aceasta capacitate de a smulge din noi insine ce ne este cel mai scump pentru a-l darui. Dar aceasta calitate se manifesta rar. Observam mai degraba fiinte preocupate sa se razboiasca nu numai pentru a pastra ceea ce poseda, dar si pentru a acapara, daca pot, ceea ce apartine altora.
Este oare rational sa risipim atat timp si energie cand, in curand, vom fi obligati sa lasam totul? Ei da, intr-o buna zi moartea apare si, fie ca omul vrea sau nu, ea il deposedeaza de tot. De ce nu a invatat el sa daruiasca inainte de ceasul mortii? In acel moment, de voie, de nevoie, el trebuie sa renunte la tot. Ii raman  numai lumina si bucuria pe care le-a dobandit stiind sa daruiasca.”
                    Mikhael Aivanhov     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu