VERSURI...

Persoane interesate

joi, 15 septembrie 2011

BUNA DIMINEATA DRAGII MEI, VA INVIT LA O CAFELUTA AROMATA SI VA DORESC O ZI MINUNATA !

kuk006c (700x626, 144Kb)






Cafea  amara,aromata  ,numai buna de savurat  in aceasta dimineata!

  

Cafeaua este un moment de placere si o aroma. (Claudia Roden)






Cafeaua trebuie sa fie neagra ca iadul, tare ca moartea si dulce ca dragostea. (proverb turcesc)



Ce dulce este cafeaua ! Mai dragatoasa decat o mie de saruturi, mai dulce decat vinul muscat !  Johann Sebastian Bach (Cantata Cafelei) 



Cafeaua ii face pe barbati sa isi piarda timpul, sa lase deoparte munca, sa isi cheltuiasca banii, si totul pentru putina apa fiarta, neagra, groasa, amara, urat mirositoare (Petitia Femeilor impotriva cafelei)



Cafeaua este o bautura care te adoarme daca nu o bei (Alphonse Allais)    
       

 
Comunicarea buna este la fel de stimulativa ca o cana de cafea neagra, si nu te va lasa sa dormi dupa aceea. (Anne Morrow Lindbergh 
 
In clipa in care te pregatesti sa bei o ceasca de cafea fierbinte si tare, seful iti va cere sa faci ceva care dureaza exact pana in clipa in care cafeaua s-a racit.
Sa bei cafea fara cofeina e ca si cand ti-ai saruta sora (Bob Irwin)    

 


Cafeaua este astfel pregatita incat ii face pe cei care o beau spirituali ; nu exista nimeni care la iesirea din cafenea, dupa cateva cesti, sa nu se creada mai destept si mai sigur pe sine decat era cand intrase. (Charles de Secondat Montesquieu

 





Era o cafenea placuta, calda, curata si prietenoasa, asa ca am intrat, mi-am pus impermeabilul la uscat in cuier, palaria uzata pe raft si am comandat o cafea cu lapte. Chelnerul mi-a adus, am scos un carnet din buzunarul hainei si un creion si am inceput sa scriu. (Ernest Hemingway 
 

Cafeaua iti ajunge in stomac, si imediat are loc o tresarire generala. Ideile incep sa se miste aidoma batalioanelor pe campul de lupta si incepe batalia. Amintirile vin in galop, in bataia vantului. Cavaleria usoara a comparatiilor soseste intr-un atac magnific, artileria logicii se grabeste cu munitiile, iar spiritul loveste ca un tintas de elita. Hartia se acopera treptat de cerneala, batalia scrisului incepe, iar la sfarsit totul se termina cu torente de cafea, praful de pusca al acestei lupte. (Honore de Balzac)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu