VERSURI...

Persoane interesate

vineri, 8 iulie 2011

BUNA DIMINEATA RAZE DE SOARE, VA INVIT LA O CAFELUTA ...

  



VA DORESC O ZI MINUNATA ALATURI DE PRIETENI DRAGI , SA AVETI MULTA DRAGOSTE, BUCURIE SI SOARE IN INIMI... SI TOTUL SA IASA PERFECT ! 


 


TRISTETI DE IULIE


Astazi îmi spun eu însami la multi ani,
Caci nu mai are cine sa îmi scrie
Si stâlpii portii au ramas orfani
Si casa îmi e goala si pustie...

Astazi îmi daruiesc eu însami flori
De pe câmpiile cândva manoase,
Mi le-am cules în graba, de cu zori,
Si sunt dumnezeieste de frumoase.

Astazi privesc visând spre infinit
Citindu-mi viata ca-ntr-o carte buna,
Chiar daca n-am ajuns pân-la sfârsit
Vad totul luminând sub clar de luna.

Dar poate câte-un trecator grabit
Se va opri din când în când la poarta,
Si îmi va spune poate în sfârsit
Un grabnic la multi ani, plecând îndata.....

 

VA MULTUMESC INCA O DATA CA EXISTATI IN VIATA MEA, SUNTETI MINUNATI, VA IUBESC !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu