VERSURI...

Persoane interesate

joi, 16 iunie 2011

IUBITA ANITA,

Hebergeur d'image 




Multumesc ca nu m-ai uitat si ca esti alaturi de mine mereu...Chiar mi-era dor de tine si surpriza ta m-a bucurat enorm.... Tocmai de aceea iti voi darui o vitamina dulce ca tine, impreuna cu mii de pupici + dragostea mea ! 


 





Vreau să am aripi


Vreau să am aripi să zbor din nou,
Să simt fericirea în suflet,
Am un vis care adie uşor,
Aripile lui asemeni unui cuget…

Să pot atinge iarăşi infinitul,
Zburând deasupra tuturor…
Din nou să cânt să nu cunosc sfârşitul,
Pe drumuri să fluier uşor.

Acea minune este un pronume
Linie continuă, îi spun „tu”
Aevea să îmi fi un singur nume,
Fericirii să nu îi mai spun „nu”.


Albastre petale ating pământul umed….
Înfâţişarea suavă a chipului tău…
Îngerul albastru reînnăscut,
Să adorm pe umărul tău…
Visul de început…
de Cristian Dima 

Hebergeur d'image

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu