VERSURI...

Persoane interesate

marți, 5 aprilie 2011

PENTRU PRIETENII MEI DE SUFLET...

Photobucket 



Prietenia  



Dacă ar trebui sa mori înaintea mea, Întreabă dacă poţi lua cu tine un prieten. Dacă trăieşti până la 100 de ani aş vrea să trăiesc 100 de ani minus o zi ca să nu trebuiască să trăiesc Fără tine. Adevărata prietenie este ca sănătatea; Valoarea ei este rar apreciată până când nu ai pierdut-o.
prietenia
Un prieten adevărat este cel care-ti este alături atunci când restul lumii te-a părăsit. Tatăl meu obişnuia să spună că atunci când mori, dacă ai cinci prieteni adevăraţi, atunci ai avut o viaţă minunată.
Dacă toţi prietenii mei ar sări de pe un pod eu nu aş sări împreună cu ei ci aş sta jos, ca să-i prind. Ţine un prieten adevărat cu amândouă mâinile
Eu mă bazez pe tine şi tu te bazezi pe mine şi totul este bine. Prietenia este o singură minte în două trupuri.
Slide 5
Nu merge înaintea mea, pentru că s-ar putea să nu te pot urma. Nu merge în urma mea, pentru că s-ar putea să nu te pot ghida. Mergi alături de mine şi fii prietenul meu.
Toţi aud ceea ce spui. Prietenii ascultă ceea ce spui. Cei mai buni prieteni ascultă ceea ce nu spui. Prietenul este acela care cunoaşte cântecul inimii tale şi poate să ţi-l cânte atunci când ai uitat cuvintele.
Fiecare dintre noi urmăm drumuri diferite în viaţă, dar oriunde mergem, luăm cu noi câte puţin unul de la altul, de pretutindeni. Prietenii sunt modul în care Dumnezeu are grijă de noi.
Străinii sunt doar prieteni care aşteaptă să se întâmple ceva. Prietenii sunt ca şi bucăţile de şuncă din bolul de salată al vieţii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu